spinning your creativity

Oglaševanje na spletu


Oglaševanje na spletu

Oglaševanje podjetij se zadnja leta vedno bolj seli na splet. 20 odstotkov slovenskih podjetij, ki imajo vsaj 10 zaposlenih se oglašujejo na spletu z oglasi na družbenih omrežjih in spletnih iskalnikih. S tem lahko dosežejo potencialne stranke veliko prej ter veliko bolj načrtno kot z drugim oglaševanje.

Največ podjetij, ki za oglaševanje na spletu plačujejo, je po podatkih Statističnega urada RS med velikimi podjetji, kar 35 odstotkov. Med srednje velikimi podjetji jih je 23 odstotkov in med malimi 19 odstotkov. Za oglaševanje na spletu se največkrat odloča četrtina podjetij, ki se ukvarjajo s storitvami in 14 odstotkov podjetij, ki se ukvarjajo s proizvodnjo.

Največkrat se podjetja, ki uporabljajo oglaševanje na spletu za svojo promocijo, odločajo za ciljno oglaševanje na podlagi vsebine na spletnih straneh ali po ključnih besedah (tj. za kontekstualno oglaševanje) – 85 odstotkov. Sledijo podjetja, ki uporabljajo metodo sledenja preteklim aktivnostim uporabnikov (tj. oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev) – 35 odstotkov. Še malo manj – 29 odstotkov – pa jih za oglaševanje na spletu uporablja geolokacijsko oglaševanje.

Zakaj se podjetja odločajo za oglaševanje na spletu? Ker so vsi tam! Statistika namreč kaže, da je v prvem četrtletju letošnjega leta, kar 79 odstotkov Slovencev, starih med 16 in 74 let uporabljalo internet, 69 odstotkov jih je iskalo informacije o izdelkih ali storitvah, 45 odstotkov pa jih je sodelovalo na družabnih omrežjih.

Podjetja splet prvenstveno uporabljajo za oglaševanje na spletu! Tako jih 70 odstotkov zatrjuje, da uporabljajo družabne medije za oglaševanje (za razvoj celostne podobe, za trženje izdelkov ali storitev ali lansiranje), 43 odstotkov pa jih uporablja tudi za komuniciranje s strankami ter 27 odstotkov za pridobivanje novih sodelavcev. Bolj pogosto sicer družabne medije za oglaševanje na spletu uporabljajo podjetja iz storitvenih dejavnosti.

 

Poleg spletnega oglaševanja pa je ena boljših oblik oglaševanja tudi oglaševanje na jumbo in giga panojih, saj ob večjih prometnicah zajame veliko število potencialnih strank. Bi želeli oglaševati na jumbo in giga panojih? Kontaktirajte nas na trzenje@agencijaspin.si in pripravili vam bomo ponudbo.


Stopite v stik z nami

Informacije

Splošne informacije

Gregor Borošak

Direktor

Valentina Ratkajec

Poslovna sekretarka

Marjana Jurovič

Prodaja, delovna dovoljenja

Marko Zofič

Administrator

Suzana Jurman

Marketing, jumbo plakati

Pišite nam
Kje smo



Agencija SPIN d.o.o.
Od pon. do pet. 8:00 do 17:00

Pišite nam

Povpraševanje

Povprašajte nas za neobvezujočo ponudbo, ki vam je bomo pripravili v najkrajšem možnem času.